SPAR Albania revolucionarizon blerjet me prezantimin e arkave të vetë-shërbimit

SPAR Albania revolucionarizon blerjet me prezantimin e arkave të vetë-shërbimit

SPAR Albania është rrjeti i parë i supermarketeve në vend që prezanton arkat e vetë-shërbimit (self-checkouts). Me katër arka tashmë funksionale në InterSPAR TEG, kjo qasje novatore synon të përmirësojë përvojën e blerjeve për klientët përmes transaksioneve të shpejta të mbështetura nga një përzierje udhëzuesish digjital dhe fizik.

Që nga viti 2013, kishte 191,000 njësi të vetë-arritjes të instaluara në të gjithë globin, dhe deri në vitin 2025, parashikohet që 1.2 milion njësi të instalohen në mbarë botën. SPAR Albania është në krye të trendit në industrinë e supermarketeve në Shqipëri.

Prezantimi i stacioneve të vetë-shërbimit në InterSPAR TEG shënon një ndryshim të rëndësishëm në përvojën tradicionale të supermarketeve. Klientët tani kanë mundësinë të kryejnë transaksionet e tyre në mënyrë të pavarur, duke skanuar barkodet e artikujve dhe aplikacionin Happy për pikë dhe shpërblime shtesë përpara se të paguajnë, duke pasur një alternativë më të shpejtë dhe më të përshtatshme përpos procesit konvencional të arkëtimit.

Për të siguruar një tranzicion të qetë për klientët, SPAR ka zbatuar udhëzues si digjitalë ashtu edhe fizikë pranë stacioneve të vetë-shërbimit. Këto udhëzues shërbejnë për të ndihmuar blerësit në navigimin e sistemit të ri, duke e bërë përvojën miqësore dhe të aksesueshme për të gjithë.

Aktualisht, stacionet e vetë-shërbimit pranojnë karta bankare dhe karta dhuratash SPAR ose Red. Këto metoda ofrojnë një mjet të sigurt dhe efikas që klientët të përfundojnë transaksionet e tyre gjatë kësaj periudhe prove.








































Projekti pilot i SPAR në industrinë shqiptare të supermarketeve ka marrë reagime pozitive midis klientëve. Gjatë periudhës së provës, blerësit kanë shprehur gatishmërinë për të përqafuar përvojën e re të vetë-shërbimit, duke theksuar suksesin e nismës së SPAR në përmbushjen e nevojave në zhvillim të konsumatorit modern.

Duke treguar suksesin fillestar dhe popullaritetin në rritje të projektit pilot, Redona Kalaja, Menaxhere e Marketingut në SPAR Albania, tha: “Që nga 8 nëntori, mbi 2,000 transaksione janë kryer përmes arkave të vetë-shërbimit. Këto shifra tregojnë se kemi arritur një nivel të mirë në fazën fillestare. Jemi shumë të kënaqur me rezultatet dhe entuziastë të modernizojmë praktikat tona të shitjes me pakicë në hapin tjetër.”

I nxitur nga suksesi i projektit pilot, SPAR po përgatitet për fazën tjetër të zbatimit. Kompania po punon për zgjerimin e pagesave të pavarura në Hipermarketin QTU dhe planifikon ta shpërndajë këtë përvojë novative blerjesh në të gjithë rrjetin e marketeve SPAR në të gjithë vendin në të ardhmen. Ky zgjerim strategjik thekson përkushtimin e SPAR për të përqafuar teknologjinë dhe për të rritur kënaqësinë e klientit në peizazhin në zhvillim të industrisë së shitjes me pakicë.

Prezantimi i stacioneve të vetë-pagesës në InterSPAR TEG përfaqëson një moment të rëndësishëm në industrinë e supermarketeve në vend. Me një përgjigje pozitive nga klientët gjatë periudhës së provës, suksesi i kësaj nisme pasqyron një pranim në rritje të zgjidhjeve të drejtuara nga teknologjia në sektorin e shitjes me pakicë. Teksa SPAR përgatitet të zgjerojë arkat e vetë-shërbimit në markete të tjera, ai krijon terrenin për një përvojë transformuese blerjeje që përputhet si me misionin e Grupit BALFIN për të sjellë novacion, ashtu edhe me ndryshimin e preferencave të konsumatorëve në Shqipëri.